FAQ category: Brána TrustPay – zákaznícka podpora
Som obchodník a už využívam TrustPay na prijímanie platieb.
Kontaktoval ma zákazník, že mi zaplatil. Platbu neevidujem. Ako mám postupovať? Požiadajte Vášho zákazníka, aby Vám poskytol potvrdenie o platbe, aby ste si mohli skontrolovať detail platby. V prípade, že zákazník vyplnil všetky údaje platby, platba bola úspešne spracovaná a Vy ste nedostali Vaše peniaze, prosím, skontrolujte si Váš TrustPay Internet banking alebo Obchodnícky portál. […]
Kontaktoval ma zákazník, že mi zaplatil. Platbu neevidujem. Ako mám postupovať?
Požiadajte Vášho zákazníka, aby Vám poskytol potvrdenie o platbe, aby ste si mohli skontrolovať detail platby.
V prípade, že zákazník vyplnil všetky údaje platby, platba bola úspešne spracovaná a Vy ste nedostali Vaše peniaze, prosím, skontrolujte si Váš TrustPay Internet banking alebo Obchodnícky portál.
V prípade, že Váš zákazník zabudol vyplniť nejaký údaj platby, platba mohla skončiť v našom systéme ako neidentifikovateľná. Takúto platbu nie je možné manuálne identifikovať. Takéto platby sú preto automaticky vrátené odosielateľovi do 3 pracovných dní (prosím nezabudnite, že platba ako taká môže trvať niekoľko dní).
Čo mám robiť, ak som si zablokoval prístup k TrustPay účtu?
Kontaktujete TrustPay Zákaznícku podporu.
Brána TrustPay je nefunkčná.
Často kladené otázky ohľadom integracie nájdte tu.
Cenník poplatkov
Pre viac informácií o platobnej bráne ZADARMO si pozrite Fair Usage Policy