Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

9. novembra 2023

Tipy na zvýšenie predaja počas Black Friday

autor: TrustPay
Sledujte nás:

Blíži sa jedna z najväčších nákupných udalostí roka – Black Friday. Pre online obchody predstavuje nielen tento deň, ale celý týždeň jedinečnú príležitosť na zvýšenie predaja a výnosov.

Ako experti v oblasti platieb chápeme kľúčovú úlohu, ktorú v tomto procese zohrávajú platobné riešenia a iné aktivity, na ktoré je dobré sa v tomto období zamerať.
V blogu odhaľujeme desať tipov, ktoré vám pomôžu maximalizovať predaj počas Black Friday, pričom kladieme dôraz na dôležitosť rôznorodosti platobných metód, optimalizáciu pokladne a možnosti doručenia.

1. Ponúknite správne spôsoby platby

Prvým a najdôležitejším tipom je uistiť sa, že ponúkate správne spôsoby platby. Dnešní nakupujúci môžu mať rôzne preferencie a práve preto je rozmanitosť veľmi dôležitá.

Uistite sa, že váš e-shop akceptuje okrem platby kartou a bankovými prevodmi aj digitálne peňaženky, ako sú Apple Pay a Google Pay a ak predávate aj v iných krajinách, lokálne obľúbené platobné metódy.

Ak ste e-shop, ktorý pôsobí na viacerých trhoch, je veľmi dôležité týmto trhom prispôsobiť aj váš platobný mix. V rôznych krajinách sú rôzne platobné preferencie a platobné metódy, ktoré často prevládajú aj nad klasickou platbou kartou ako je napríklad iDEAL v Holandsku alebo SOFORT v Nemecku.

Prispôsobením sa týmto preferenciám ponúknete zákazníkovi platobnú metódu, na ktorú je zvyknutý a takto vytvoríte plynulejší zážitok z nakupovania a celkovo zvýšite šancu, že zákazník nákup aj dokončí.

V TrustPay ponúkame najväčšie množstvo platobných metód na trhu pre uľahčenie vašej expanzie.

2. Optimalizujte platobné okno a zvýšte tým konverziu

Efektívny a jednoduchý proces platby je nevyhnutný. Čokoľvek, čo môže spomaliť platobný proces môže koniec koncov viesť k opusteniu košíka a nedokončeniu nákupu. Implementujte preto platby na 2 kliky, poskytnite viacero možností platby a minimalizujte polia formulárov, aby bol proces platby čo najhladší.

Ďalším zásadným faktorom, ktorý sa často prehliada, je dizajn platobného okna. Je nevyhnutné, aby dizajn zostal konzistentný so zvyškom vašej stránky.

Platobné okno od TrustPay si môže obchodník prispôsobiť podľa svojich predstáv, či už k štýlu webu, alebo k samotnej značke.

3. Ponúknite viacero možností doručenia

Doprava môže byť rozhodujúca, a to najmä počas hektického obdobia, akým je Black Friday.
Ponúknite zákazníkom viacero možností doručenia, vrátane doručenia v ten istý deň, nasledujúci deň a možnosť bezplatnej dopravy pre väčšie objednávky. Transparentné prepravné náklady a dodacie lehoty sú rozhodujúce pre zvýšenie dôvery zákazníkov.

4. Vytvorte naliehavosť pomocou časovo obmedzených ponúk

Vytvorte pocit naliehavosti vytvorením časovo obmedzených ponúk. Využite spôsoby ako sú časovače a podobne, aby ste povzbudili kupujúcich, aby konali rýchlo. Nezabudnite však jasne komunikovať časy začiatku a konca vašich akcií.

5. Vytvorte zážitok z nakupovania

Využite údaje, ktoré o zákazníkoch máte na prispôsobenie nákupného zážitku na mieru. Odporúčajte produkty na základe predchádzajúcich nákupov, ponúkajte zľavy na mieru a posielajte personalizované e-mailové marketingové kampane, aby ste svoje publikum zaujali a informovali ich o vašich akciách počas Black Friday.

6. Implementujte obnovu opusteného košíka

Hoci sa opusteniu nákupného košíka niekedy nevyhnete, využívajte nástroje na obnovenie opustených košíkov prostredníctvom automatických e-mailových pripomienok a lákavých stimulov, ako sú napríklad ďalšie zľavy alebo bezplatná doprava.

7. Využite reklamu na sociálnych sieťach

Využite silu reklamy na sociálnych sieťach na zacielenie na potenciálnych zákazníkov. Využite platformy ako Facebook, Instagram a LinkedIn, aby ste oslovili širšie publikum a propagovali svoje Black Friday ponuky a akcie.

8. Sledujte predaj v reálnom čase

Sledujte váš predaj a transakcie v reálnom čase. To vám umožní sledovať výkonnosť predaja, identifikovať trendy a robiť rozhodnutia na základe týchto dát v reálnom čase.

9. Optimalizácia pre mobilné zariadenia

Značná časť online nákupov počas Black Friday sa realizuje na mobilných zariadeniach. Uistite sa, že váš e-shop je plne optimalizovaný pre mobilné zariadenia, s responzívnym dizajnom a rýchlym načítaním stránky.

Výber vhodného mixu platobných metód a spoľahlivého partnera pre spracovanie platieb je nevyhnutným prvkom pri maximalizovaní predaja počas Black Friday.
Kontaktujte náš tím odborníkov na platby na podpora@trustpay.eu  a my vám radi poradíme ako na to!

Mohlo by vás zaujímať

Čo sú alternatívne platobné metódy a prečo sú dôležité v dnešnom e-commerce svete
Existuje mnoho spôsobov, ako platiť za svoje online nákupy. V niektorých krajinách sú dokonca obľúbenejšie ako platby kartou. Poznáte ich? V dnešnom článku vám predstavíme alternatívne platobné metódy.
Economy
author: TrustPay
Platby na dva kliky: Kľúč k úspešnému predaju
V dnešnom modernom svete zameranom na technológie sa spôsoby ako ľudia platia neustále menia. Spotrebitelia používajú v súčasnosti na nákup tovarov a služieb najčastejšie svoje PC a smartfóny, prostredníctvom ktorých sa snažia zaplatiť pohodlne, bezpečne a hlavne čo najrýchlejšie.
Economy
author: TrustPay
Optimalizácia platobnej brány – alebo ako znížit mieru odchodu zákazníkov z košíka
Opustenie nákupného košíka je stále veľkým bojom obchodníkov s alarmujúco vysokou 80 % priemernou mierou nedokončenia online nákupu. Je dôležité vytvoriť plynulú a bezproblémovú skúsenosť zákazníka s nákupom s cieľom zvýšenia počtu konverzií a zníženia počtu zákazníkov, ktorí odchádzajú zo stránky na poslednú chvíľu.
Economy
author: TrustPay