Spoznajte tím TrustPay: Interview s Vítom Hejlekom, Business Development Manager
Spoznajte šikovných členov TrustPay tímu prostredníctvom našich rozhovorov.
Tentokrát sme vyspovedali Víta Hejleka, Business Development Managera.
Prečo si sa rozhodol/rozhodla pre spoločnosť TrustPay?
Vo svete e-commerce a on-line transakcií sa pohybujem s menšou prestávkou viac ako 15 rokov. Mám tak v odbore a profesijnej sieti množstvo relevantných kontaktov, kolegov, ale aj priateľov, s ktorými ma spájajú nielen pracovné záležitosti. Keď prišla koncom roka 2022 ponuka od TrustPay, bral som to ako ďalší pracovný posun, kedy sa navyše naučím aj niečo nové z medzinárodného biznisu a budem pri všetkom podstatnom, čo sa deje vo svete on-line platieb.
Na akej pozícii aktuálne pracuješ a čo ťa na nej najviac baví?
Som na pozícii Business Development Manager a mojou úlohou je nadväzovať nové obchodné partnerstvá, prepájať obchodné príležitosti a nesmiem zabudnúť ani na priamu akvizíciu nových zákazníkov. Najviac ma baví, keď zákazník opisuje, čo by ideálne potreboval, aké je zložité to nájsť v jednom balíku a potom postupne zistí, že práve TrustPay je ten správny partner, ktorý vie pokryť väčšinu jeho potrieb a to nielen pri zahraničnej expanzii. Je milé počuť, keď zákazník povie, toto je presne to, čo sme hľadali.
„Firemná kultúra je veľmi priateľská a otvorená, na programe sú pravidelné spoločné akcie a teambuildingy, na ktoré sa všetci tešíme.“
Čo si na svojej práci najviac ceníš a čo je pre teba aktuálne najväčšia výzva?
Najviac si cením, že mám prácu, ktorá ma naozaj baví. TrustPay je inovatívny fintech a aj vďaka tomuto prostrediu mám prehľad o všetkých novinkách a trendoch. Môžem sa neustále učiť niečo nové a posúvať svoje odborné znalosti. Zároveň oceňujem nastavenia firmy, ktorá aj napriek svojej veľkosti nie je žiadnym korporátom, ale naopak tu prevláda priateľská atmosféra, podporená dôverou vedenia. A moja najväčšia výzva? Dostať TrustPay do širšieho povedomia na českom trhu a stať sa partnerom vybraných e-shopov z top 10 českej e-commerce scény.
Aké sú tvoje vzťahy s kolegami v rámci firmy a ako hodnotíš firemnú kultúru TrustPay?
Vzťahy s kolegami beriem ako veľmi dôležitú súčasť práce, zvlášť v mojom prípade, keď pracujem na home office z Prahy a kolegov v kancelárii navštevujem 1-2x do mesiaca na pár dní. Inak sme v kontakte predovšetkým on-line, kedy sme schopní vďaka podobnému nastaveniu rýchlo pochopiť, čo kto rieši a potrebuje, vzájomne sa pochopiť a vyjsť si v ústrety, prípadne nasmerovať na kolegu, ktorý bude vedieť poradiť s daným problémom lepšie. Firemná kultúra je veľmi priateľská a otvorená, na programe sú pravidelné spoločné akcie a teambuildingy, na ktoré sa všetci tešíme.
Ako vyzerá bežný deň na tvojej pozícii?
Bežný pracovný deň začína rannou kávou, pri ktorej si pripravujem dennú agendu. Tá je závislá ako na aktuálnej e-commerce sezóne, tak množstve schôdzok a z toho nadväzujúcich úloh v podobe tvorby ponúk a kalkulácií. Dopoludnia trávim väčšinou vyhľadávaním nových kontaktov, monitoringom trhu, on-line správ a vybavovaním e-mailov. Zároveň riešim rozjednané akvizície, kedy už plánujeme načasovanie možnej spolupráce s ohľadom na potreby zákazníka a podobne. Po obede mám priestor na spracovanie kalkulácií a ponúk, plus mám naplánované schôdzky so zákazníkmi, ktoré prebiehajú mnohokrát až do neskorých popoludňajších hodín. Príjemnou zmenou je potom pozvanie na obed, večeru alebo rôzne eventy, konferencie, kde sa môžem stretnúť s ostatnými kolegami a obchodnými partnermi.
Ako sales navštevuješ aj veľa eventov, spomínaš si na nejaký zábavný moment?
Každý rok sa ako TrustPay zúčastňujeme množstva eventov a konferencií, kde nie je o zábavné momenty núdze. V rámci môjho prvého eventu si vybavujem moment, kedy som zostal na našom stánku sám, pretože kolegyne už padali od hladu, možno smädom 😀 alebo to bol skôr krst pre nováčika? Dodnes neviem, každopádne ako naschvál sa zišlo pár záujemcov naraz, ktorých som nestíhal odbaviť vďaka ich záujmu o detailné informácie a tak sa začal na našom stánku tvoriť rad ďalších potenciálnych zákazníkov. Bohužiaľ niektorí čakali, že tak dlhý rad musí byt určite na kávu, ale tá bola o stánok vedľa, 😀 čo zistili až po chvíli, ale aspoň sme sa spoločne zasmiali. S niektorými som potom na kávu poctivo zašiel a aj vďaka tomu sa mi z môjho prvého eventu podarilo úvodné kontakty pretaviť do reálnej spolupráce.