Spoznajte tím TrustPay: Interview s Paulou Banasovou, Account manažérka
V našich blogoch vám predstavujeme šikovných členov TrustPay tímu.
Tentokrát sme vyspovedali Paulu Banasovú, Account manažérku v TrustPay.
Ako vyzeral tvoj pohovor v TrustPay? Máš nejaké tipy, ako sa na takýto pohovor dostatočne pripraviť?
Môj pohovor bol veľmi prijemný, od začiatku sa niesol v pohodovej atmosfére. Pred pohovorom som si urobila prehlaď o tom, aká je to firma, preklikala som si stránku, aby som zistila, čomu sa spoločnosť venuje, a samozrejme som si prečítala popis pozície, na ktorú sa hlásim.
Začínala som na supporte – zákazníckej podpore, takže som urobila rekapituláciu, čo ma čaká a čo sa ma budú pravdepodobne pýtať. Hlavne som sa zamerala na to, aby som spomenula svoje silne stránky a doterajšie skúsenosti.
Na konci pohovoru som hneď dostala feedback, že ešte nepočuli tak pekný popis o TrustPay od niekoho, kto tu ešte nepracoval. 😊
Ešte pred pohovorom som bola nadšená z vízie firmy, zo samotného produktu, a že sa opäť naučím niečo nové. Myslím si, že keď sa človek nadchne pre danú pozíciu a pre to, čo firma robí, tak vtedy sa ten pohovor robí omnoho ľahšie.
„Výzva pre zákazníka je vždy aj výzva pre mňa.“
V čom spočíva tvoja práca, a aké sú jej výhody, či naopak nevýhody?
Momentálne som na pozícii Account Manager, teda mám za úlohu starať sa o našich existujúcich lokálnych zákazníkov. Znamená to, že som s nimi v kontakte skoro na dennej báze. Dalo by sa povedať, že moja práca má dva aspekty. Jeden je, že sa starám o spokojnosť mne pridelených klientov, ale riešim aj tzv. eskalačné problémy, ktoré sa na mňa posunú z oddelenia zákazníckej podpory. Pre mnohých klientov som veľakrát aj prvý kontakt, keď je potrebné niečo riešiť urgentne. Jednoducho som im k dispozícii, keď ma potrebujú.
Súčasťou mojej agendy je aj to, aby klienti rozumeli celému systému v TrustPay, od tzv. „boardovania“ klienta, verifikácie, elektronického podpisovania zmluvy a následného nastavenia systému presne podľa potrieb klienta. Doslovne ich chytím za ruku a prevediem ich svetom TrustPay. 😊
Za výhodu považujem hlavne to, že som v kontakte priamo so zákazníkmi, že si budujeme vzťahy, zároveň sa vzájomne učíme, keďže každá výzva je tou najlepšou lekciou. Pozícia Account Manager mi tiež poskytuje priestor na spoluprácu s inými oddeleniami v rámci spoločnosti, možnosť neustáleho napredovania, osobného aj profesionálneho rastu.
Neviem, či to nazvať nevýhodou, ale určite je to výzva, byť nad vecou, mať odpovede pre každého klienta. Táto pozícia si určite vyžaduje pozitívny a aktívny prístup.
Na čo si obzvlášť hrdá, čo si sama v spoločnosti dokázala a urobilo ti veľkú radosť?
V prvom rade som veľmi hrdá, že som úplné prvá „fulltime“ Account Manažérka pre slovenský a český trh, čo je pre mňa skvelé ocenenie a ďakujem za to aj nášmu vedeniu, ktoré si všimlo moju prácu a motiváciu. Teším sa, že ma moja práca naozaj baví. Moja základná vízia, pri nástupe na pozíciu Account Manažéra bola zabezpečiť spokojnosť zákazníka, aby mohol koniec koncov povedať, že Paula Banasová v TrustPay je pre neho značka. Aby klient vedel, že sa môže na mňa hocikedy obrátiť a že som tu pre neho. Výzva pre zákazníka je vždy aj výzva pre mňa. 😊
Som tiež hrdá na moju prácu pri prvom naozaj veľkom klientovi, ktorého som dostala a dokázala som ho úspešne previesť prvými krokmi v TrustPay. Vďaka tomu sme si vybudovali naozaj skvelý vzťah, čo je pridaná hodnota tejto práce a dodáva jej hlbší zmysel. Nie je to len o odpisovaní na maily, ale naozaj si tu budujeme vzťahy a snažíme sa o spoločný rast.
Prečo stále pracuješ v spoločnosti? Čo je tvojím motivátorom, a s ktorými hodnotami spoločnosti sa najviac stotožňuješ?
Jedným z dôvodov, prečo som si vybrala prácu v TrustPay je aj to, že som hľadala menšiu slovenskú firmu, ktorá je úspešná a má potenciál na rast, kde je mladý kolektív a kde sa môžem rozvíjať a kariérne posúvať.
Pre mňa osobne sú podstatné vzťahy ako také, samozrejme, aj na pracovisku. Musím povedať, že v TrustPay sa mi to všetko splnilo, takže som si vymodlila taký malý zázrak, alebo niečo ako splnené novoročné želanie. 😊
Za ten čas čo tu pracujem, som si s kolegami vytvorila super vzťahy a viem, že sa tu dá na ľudí spoľahnúť, že ťaháme za rovnaký povraz. V rámci tímu si vieme poradiť a vzájomne sa tak zlepšovať. Klienti si potom môžu byt istí, že dostávajú naozaj kvalitnú podporu.
Som rada, že sa na dennej báze môžem učiť od všetkých ľudí, ktorí pracujú v TrustPay, lebo tímová práca vie prinášať tie najlepšie výsledky.
„Dobrý Account Manažér musí dokonale poznať klienta, jeho potreby a vedieť mu vždy poradiť a predstaviť ďalšie možnosti, ktorými mu vieme v TrustPay pomôcť rásť.“
Máš nejaký zábavný moment z práce?
Naposledy som zažila zábavný moment počas nášho spoločného hallowenskeho fotenia, na ktoré prišlo naše vedenia v maskách. Vtedy som úplne odpadla, že toto je naozaj „funny moment“.
S klientmi zažívame zábavné momenty napríklad keď riešime verifikáciu cez našu aplikáciu a klient začne nahrávať ešte skôr ako si to uvedomí. 😊
Ako sa správaš k zákazníkovi, čo si vážiš na práci s ľuďmi ?
Ako som už spomenula, jednou z najdôležitejších hodnôt sú pre mňa vzťahy, či už s kolegami alebo zákazníkmi. Sama mám také nastavenie, že si vážim ľudí, ich prácu a chápem to, že nie vždy si hneď ohľadom danej veci rozumieme. Hlavné je pre mňa nájsť správny typ komunikácie a prístupu ku každému individuálne.
Dobrý Account Manažér musí dokonale poznať klienta, jeho potreby a vedieť mu vždy poradiť a predstaviť ďalšie možnosti, ktorými mu vieme v TrustPay pomôcť rásť.
Vždy sa snažím byť milá a ústretová. Tiež dbám na to, aby som sa vzdelávala v tom, čo robím a mala prehľad o tom, čo sa aktuálne deje v spoločnosti a svete platieb.
Čo by si poradila budúcim kandidátom, ktorí by chceli pracovať v TrustPay?
Tým, že sme fintech spoločnosť a ponúkame platobné riešenia, je nutné naozaj každodenné vzdelávanie a zdokonaľovanie sa. V TrustPay nesedíme pri otvorenom počítači, ale naozaj využívame dni naplno.
Nesmiete mať strach z nových vecí, ale brať to ako motiváciu a otvoriť si dvierka do nového sveta. Tento úspech potom môžete preniesť do vlastného rozvoja.
Mať jednoducho prístup typu: „Chcem sa učiť, chcem rásť“. 😊