Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

6. februára 2023

Spoznajte tím TrustPay: Interview s Milanom Freiboldom, Account manager

autor: TrustPay
Sledujte nás:

V našich blogoch vám predstavujeme šikovných členov TrustPay tímu.
Tentokrát sme vyspovedali Milana Freibolda, Account managera v TrustPay.

Ktoré silné stránky využívaš na pozícii Account manažéra v TrustPay?

Myslím si, že základnými silnými stránkami úspešného account manažéra sú obchodné, komunikačné a organizačné schopnosti. Je tiež dôležité, aby mal skúsenosť s dosahovaním stanovených obchodných cieľov. Dobrý account manažér by mal neustále rozširovať svoje vedomosti a učiť sa zo svojich chýb.
Organizačné schopnosti mu pomáhajú sledovať si termíny u klientov a vrámci tímu a komunikačné zručnosti mu pomáhajú byť efektívnym lídrom a dosahovať tak dobré výsledky pri získavaní nových klientov a tiež pri dosahovaní cieľov pri tých aktuálnych.

Ako Account manažér máš určite množstvo povinností. Ako vyzerá tvoj pracovný deň v office, prípadne na služobných cestách?

Môj deň v office začína zapnutím počítača a pozretím si nových emailov. Každé ráno máme meeting, kde si vždy vrámci oddelenia prejdeme dôležité veci alebo updaty o klientoch, prípadne ostatné interné zmeny a novinky.

„Našimi klientmi sú úspešné a zaujímavé firmy, od ktorých sa môžem veľa naučiť takže som veľmi hrdý na to, že som dostal príležitosť tu pracovať. Niekedy sú naše pracovné schôdzky jemne neformálne a cítim, že každý môj klient je zároveň aj môj kamarát a spoločne pracujeme na obojstrannej spokojnosti.“

Som rád, že môžem chodiť na služobné cesty po Európe. Cestujeme a stretávame sa s klientami osobne, budujeme vzťahy naživo, nie iba online. Na služobných cestách to vyzerá rovnako ako keď sme v office, to znamená, že pracujeme a k tomu reprezentujeme spoločnosť TrustPay. Určite a našťastie to nie je monotónna práca. 😊

Našimi klientmi sú úspešné a zaujímavé firmy, od ktorých sa môžem veľa naučiť takže som veľmi hrdý na to, že som dostal príležitosť tu pracovať. Niekedy sú naše pracovné schôdzky jemne neformálne a cítim, že každý môj klient je zároveň aj môj kamarát a spoločne pracujeme na obojstrannej spokojnosti.

Keby si si vymenil role so svojimi klientami, a stal sa klientom, ako by si sa opísal ako Account manažér?

Určite som veľmi zlatý (smiech). Ale nie, som komunikatívny a vždy som k dispozícii, aj keď teoreticky máme určitý pracovný čas, ale tým, že pracujeme s klientmi aj mimo Európy v iných časových pásmach, snažím sa byť vždy dostupní, ak ide o niečo závažnejšie. Som nápomocný a komunikujem zrozumiteľne, keďže nie vždy sú všetky rozhodnutia, či už na jednej alebo druhej strane príjemné, aby sme sa čo najlepšie pochopili.

Ako si buduješ vzťahy s tvojimi klientami od úplného začiatku vašej spolupráce? Máš na to nejakú techniku, ktorá platí na každého alebo je to individuálne?

Dobré vzťahy s klientmi si budujem tak, že si najprv urobím prieskum o spoločnosti a osobe, s ktorou budem spolupracovať. Kľúčové je porozumieť ich zámeru vrátane výziev, ktorým spoločnosť čelí a pracovným skúsenostiam mojej kontaktnej osoby. Keď zavolám klientovi, predstavím seba a našu spoločnosť spôsobom, ktorý je ľahko zrozumiteľný. Potom klientovi poviem niečo, čo na mňa počas môjho prieskumu zapôsobilo alebo čo máme spoločné. Potom kladiem otázky a počúvam, aby som pochopil, ako sa pre nich môžem stať dôveryhodným partnerom. S klientmi si budujem silné vzťahy a dávam si záležať na tom, aby mi dôverovali.

Preferujete osobnú, emailovú alebo telefonickú komunikáciu? Prečo?

Preferujem osobnú komunikáciu, pretože mi dáva možnosť komunikovať transparentne. Reč tela je veľmi dôležitá pri vytváraní dobrého dojmu. Osobná komunikácia tiež pomáha okamžite odstrániť pochybnosti, namiesto čakania na e-mailovú odpoveď alebo spätné volanie.

„Vždy si vieme v tíme poradiť, keď treba a tiež sa spolieham na svoju profesionalitu.“

Je jednoduchšie starať sa o klientov, ktorí nepotrebujú veľa starostlivosti alebo o tých, ktorí vyžadujú niečo na dennej báze? Ako potom udržiavaš vzťahy s tými, ktorí sa neozývajú často so svojimi problémami a otázkami?

Jednoduchšie je starať sa o tých, ktorí sa pravidelne neozývajú, ale tí, ktorí niečo potrebujú každý deň sú zaujímavejší. 😊 Ak sú klienti, ktorí sa často neozývajú, vždy im napíšem email, ako sa majú a či je všetko v poriadku. Kedykoľvek si môžeme zavolať alebo dohodnúť stretnutie. Neustále máme novinky, ktoré môžeme ponúkať našim klientom, a preto sa vždy proaktívne ozývam všetkým.

Zažívaš počas roka silnejšie a slabšie obdobia, čo sa týka množstva práce, alebo by si povedal že je to vybalansované?

Určite sú obdobia, kedy je práce viac a kedy menej. V lete toho býva zvyčajne menej kvôli dovolenkám, taktiež cez sviatky. Obdobia pred sviatkami sú viac vyťažené, keďže pracujeme s e-commerce klientami a tí sa snažia predávať väčšinu svojich produktov. Nijak špeciálne sa na to nepripravujem, vždy si vieme v tíme poradiť, keď treba a tiež sa spolieham na svoju profesionalitu.

Mohlo by vás zaujímať

Spoznajte tím TrustPay: Interview s Magdalénou Burgerovou, Vedúca financií a účtovníctva
V našich blogoch vám predstavujeme šikovných členov TrustPay tímu. Tentokrát sme vyspovedali Magdalénu Burgerovú, vedúcu financií a účtovníctva.
Economy
author: TrustPay
Spoznajte tím TrustPay: Interview s Richardom Tésim, Deputy CEO
V našich blogoch vám predstavujeme šikovných členov TrustPay tímu.
Economy
author: TrustPay
Spoznajte tím TrustPay: Interview s Miroslavou Lipkovou, Director of Operations and Quality Assurance
Zoznámte sa a spoznajte talentovaných členov tímu TrustPay v novom formáte na našom blogu - spoznajte tím TrustPay. Vyspovedali sme našu šikovnú a vždy usmiatu Miroslavou Lipkovú, Director of Operations and Quality Assurance.
Economy
author: TrustPay