Spoznajte tím TrustPay: Interview s Martinom Halgošom, Deputy Head of Operations
V našich blogoch vám predstavujeme šikovných členov TrustPay tímu.
Tentokrát sme vyspovedali Martina Halgoša, Deputy Head of Operations.
Ako dlho už pôsobíš v TrustPay a aké boli tvoje začiatky?
Nastúpil som v apríli 2022, čiže v TrustPay pracujem niečo cez dva roky. Začínal som na pozícii Junior Payment Specialist, bez akýchkoľvek predchádzajúcich skúseností v e-commerce.
Začiatky boli náročné, keďže každý deň bol plný nových informácií, ale s pomocou úžasných kolegov som sa zaučil všetky „operačné“ agendy behom krátkeho času a po 4 mesiacoch som už nováčikov zaúčal ja.
Čo ťa každý deň motivuje prísť do práce?
Do práce ma motivuje chodiť práca. 😀 Považujem sa za jedného z tých šťastlivcov, čo našli prácu, ktorá ich baví a napĺňa. Pridajme k tomu super kolegov, už i priateľov a máme víťaznú kombináciu, ktorá človeka ráno nabudí k tomu, aby sa do kancelárie tešil.
Pomohla ti práca v TrustPay objaviť oddelenie alebo pozíciu, ktorá ťa skutočne baví?
Ako som už spomínal, práca, čo robím ma baví a je tomu tak od samotného nástupu. Začiatkom roka som sa stal taktiež lídrom Customer Support oddelenia, čo bola pre mňa nová výzva, nakoľko som bol nútený pozerať na problémy z novej perspektívy. Dnes teda vediem dve oddelenia Operations a Customer Support a nemohol by som byť vďačnejší za ľudí, ktorí sú súčasťou týchto tímov.
„TrustPay nie sú len kolegovia, ale z veľkej časti aj priatelia.„
Čo by si odporučil niekomu, kto zvažuje prácu v TrustPay?
Poslať si životopis ASAP, pretože možno čakáme práve na Teba. Vo firme vedia oceniť šikovnosť aj prejavený záujem o riešenie problémov. Sám som si myslel, že ako nekvalifikovaný absolvent sa do firmy ako je TrustPay nemám šancu dostať, ale skúsil som to a vďaka snahe zdokonaľovať sa je mi umožnené kariérne rásť.
Ako vyzerá bežný deň na tvojej pozícii?
Každý je jedinečný, ale zároveň obsahuje rutinné procesy, ktoré mi vyhovujú a prinášajú také to vnútorné upokojenie, že všetko je ako má byť. Ráno kontrolujem stav systémov, platieb, výplat a účtov, prechádzam maily a sledujem dianie, pretože vždy sa niečo deje a treba (najlepšie hneď) riešiť. Zároveň som začal kontrolovať releasy našich interných systémov, čo je tiež časovo náročné, nakoľko zverejňujeme každé dva týždne. Taktiež som k dispozícii ohľadom otázok od operátorov, supportu ale i iných oddelení. Deň zväčša končím finálnou kontrolou mailov a zapísaním si, čo sa doriešilo v daný deň a čo ešte treba dokončiť.
Čo je pre teba na súčasnej pozícii najväčšou výzvou a čo sa v tíme zmenilo od tvojho nástupu?
Pojem najväčšia výzva je celkom relatívny. Keď som začal riešiť v rámci operations oddelenia banks agendu, bola to v tom momente pre mňa najväčšia výzva. Nasledujúca bola, keď som sa začal zúčastňovať hovorov s našimi partnermi, ďalšou bolo prevzatie Customer Support oddelenia a aktuálne je to moja nová pozícia Deputy Head of Operations a s ňou súvisiace procesy a zodpovednosť. V tíme sa zmenilo asi iba to, že sú dva. 😀 Našťastie je atmosféra v tímoch veľmi priateľská a otvorená počas celej mojej kariéry.
Aké sú tvoje vzťahy s kolegami v rámci spoločnosti a ako hodnotíš firemnú kultúru TrustPay?
Vzťahy s kolegami by som ohodnotil ako nadštandardné. Všetci sú navzájom veľmi príjemní, usmievaví a priateľskí. Myslím si, že za to môžu aj časté teambuildingové aktivity, na ktorých si naša firma zakladá. Pravidelne máme jarnú grilovačku, jesenný guláš, zimný bowling a letný teambulding s prenocovaním. Zároveň máme aj menšie teambuildingy v rámci oddelení, čo je veľmi veľké plus pre medziľudské vzťahy. TrustPay nie sú len kolegovia, ale z veľkej časti aj priatelia.
Máš nejaký zábavný moment z práce v TrustPay?
Tých by bolo veľmi veľa, avšak nie sú vhodné na zverejnenie. 😀 Asi prvý, čo mi prichádza na rozum je, keď som začínal pracovať s naším interným ticketovacím systémom a prišiel pokyn na odblokovanie karty zákazníka. Vyhľadal som si v našich postupoch, čo mám kde spraviť, urobil som tak a s veľkou spokojnosťou som dokončený ticket vrátil zadávateľovi s textom „karta je doblokovaná”, čo veľmi prekvapilo kontrolu a občas si ma stále doberajú s tým, čo ešte doblokujem. 😀