Results

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

TrustPay announces new partnership with MuchBetter

Computer users and programmers have become so accustomed to using Windows…

11. októbra 2022

Platby na dva kliky: Kľúč k úspešnému predaju

autor: TrustPay
Sledujte nás:

V dnešnom modernom svete zameranom na technológie sa spôsoby ako ľudia platia neustále menia. Spotrebitelia používajú v súčasnosti na nákup tovarov a služieb najčastejšie svoje PC a smartfóny, prostredníctvom ktorých sa snažia zaplatiť pohodlne, bezpečne a hlavne čo najrýchlejšie.

S vývojom e-commerce sa stále formuje aj správanie zákazníka a konkrétne aj ich postoj k ukladaniu kartových dát u vybraných obchodníkov, na ktoré si držitelia kariet stále viac zvykajú.

Platby na dva kliky ako základ moderného ekosystému obchodu

Proces zhromažďovania a ukladania platobných údajov pre budúce použitie, známy ako „card on file“ alebo platby na dva kliky“, je pre moderný ekosystém obchodu zásadný.

Platby na dva kliky sú transakcie, kde držiteľ karty autorizuje obchodníka na uloženie svojich platobných údajov z karty a následne na to držiteľ karty splnomocní toho istého obchodníka k účtovaniu poplatkov z uloženého účtu zákazníka (tokenizácia).

Platby na dva kliky môžu byť transakcie iniciované držiteľom karty, ktorý žiada obchodníka o uskutočnenie transakcie (platba za tovar v obchode, cez telefón alebo online) alebo v prípade dohody s majiteľom karty, iniciované obchodníkom (napríklad platby na splátky).

S rastom a rozširovaním podnikania je stále väčšia pravdepodobnosť, že si ako obchodník nájdete základňu pravidelných zákazníkov, ktorí si pre zjednodušenie ďalšieho nákupu radi u vás v e-shope uložia svoje kartové dáta. Tento trend je stále obľúbenejší hlavne v niektorých odvetviach ako predaj kozmetiky, oblečenia, prepravy a mnohých ďalších.

Zvýšte mieru konverzie a počet dokončených objednávok

Každý online nákup vyžaduje použitie informácií z karty, pričom neustále vypisovanie týchto dát môže byť pre vášho zákazníka unavujúce a v niektorých prípadoch ho môže dokonca až odradiť od nákupu. Pravé preto, by ste svojim zákazníkom mali ponúknuť jednoduchší zážitok z objednávky a celkového nákupu, keďže pri platbách na dva kliky si platobná brána zapamätá údaje karty a pri najbližšom nákupe zákazník zaplatí už len na dve kliknutia. Zvýšte tak mieru konverzie a počet dokončených objednávok.

Platby na dva kliky tiež môžu urýchliť proces platby zachovaním informácií o preferovanom spôsobe platby a tak uľahčujú návštevníkom nielen pravidelné zadávanie objednávok, ale aj budovanie dôvery vo vás ako obchodníka.

Platby na dva kliky alebo „card-on-file“ sa stali súčasťou každodenného života nakupujúcich. Zákazníci ukladajú svoje karty z viacerých dôvodov, ale hlavne kvôli pohodliu a rýchlosti platby. Každodenní nakupujúci tak platia online bez potreby fyzickej karty, čo im prináša rýchly a bezproblémový zážitok z nákupu. Po vydaní novej karty si jej držiteľ však musí individuálne tieto účty aktualizovať.

Ak sa chcete dozvedieť viac, kontaktujte TrustPay tím na podpora@trustpay.eu.

Mohlo by vás zaujímať

Zvýšte počet dokončených nákupov v e-shope s novou funkciou - Reštart platby
Zvýšte počet dokončených nákupov v e-shope s novou funkciou - Reštart platby. Naša platobná brána odteraz umožňuje užívateľom platbu opakovať, ak ich prvotná platba bola zamietnutá. Platobná brána vyzýva užívateľa k ďalším pokusom o zaplatenie.
Economy
author: TrustPay
Nová verzia našej platobnej brány je tu!
V TrustPay je pre nás klient a jeho spokojnosť na prvom mieste. Aj preto sme usilovne pracovali na tom, aby naša platobná brána odzrkadľovala najnovšie trendy a súčasne pre váš e-shop poskytovala komfort, prehľadnosť a jednoduchosť implementácie.
Economy
author: TrustPay
Ako prispôsobiť e-shop pre zahraničných zákazníkov?
Hodnota európskeho e-commerce trhu sa na konci roku 2020 odhadovala na viac ako 700 miliárd EUR, pričom takmer štvrtina hodnoty e-commerce transakcií sa vygeneruje práve nakupovaním od zahraničných obchodníkov.
Economy
author: TrustPay